好滿足的荷葉飯好滿足的荷葉飯網誌分類:Ren。家常便飯 標題係-好滿足的荷葉飯..哈哈 因為佢唔係普通既荷葉飯.. 係個足料的荷葉飯呢 : )落左咁多材料..點會唔滿足啊  >U<這個荷葉飯我已經係第2次做..比上次的味道更加好呢煮兩次原因1>真係好喜歡荷葉飯  2>上次的照片影得太差喇上次落太多老抽搞到個飯無黎生室內裝潢氣..今次色彩斑斕令到我好開心這個飯麻煩之處..就係塊荷葉啊仲記得果日我去左TnT (華人超市)搵依包荷葉搵到後呆左半分鐘..佢地唔止大過我塊面 係大過我半身啊後來勉強塞左佢地既1/3入購物籃    咁我繼續買其他野喇跟住接下來的20分鐘..我嚴重地比人用奇異眼光望住難怪的..有個傻婆拖住包超級大葉週圍跑機車借款    撞鬼 哈哈有位外國人仲跟住我行左幾個圈..不停裝我個籃啊 幸好我身處外國..唔會有人理我  :D :D :D :D 朋友成日都話-好彩唔係在香港..外國無人理架啦講緊既大約係..1>男仔的頭髮變到披頭4咁都唔去剪 (我有朋友竟然紮馬尾)2>女仔懶得費事去修髮..儘管髮尾開叉打結3>學生們唔再一定要戴con/一定要負債整合沖涼先出去 (戴帽戴眼鏡喬裝)4>著制服返學 (講緊既係著黎著去都係果兩套)5>放肆地儲肥仔 (臨返香港前先苦苦減肥)因為大家都覺得外國不拘小節  所以大家都變得不修邊幅了 哈哈外國人的確少注重打扮   而學生之間都睇慣對方的薯look唔似得香港啊..每個言行舉止都可能會被拍低的  :S :S :S 所以我可以繼續用我的呀信用卡代償婆Look(馬尾+眼鏡)出街啊 反正我在加拿大..唔會有人理我  哈哈哈哈哈哈哈 開心過頭離晒題..講返個荷葉飯先 荷葉飯Recipe 1>材料-雞肉 吊片 蝦米 冬菇 瑤柱 蝦肉 蛋絲 蔥酒店工作                                              汁料-冬菇水 老抽 蠔油 生抽 糖 宜蘭民宿                                             (我前1晚用依個汁炆冬菇啊  然後留返個汁) 2> 爆香晒D材料 (切野同爆野都好麻煩啊資產管理公司)                                               (尤其個蛋絲.. 不過唔加又唔靚 = =) 3>然後我用左D瑤柱+瑤柱水炒飯 (無加油哈哈) 4>跟手放埋之前爆果D材料591+個汁入去兜                                      汁方面每個人唔同口味..我無特別去量啊 西裝外套                                                    &nbs租屋p;    (D材料有油所以唔需要再加油)5>然後包好荷葉後蒸30分鐘左右就食得LUUU                                        
arrow
arrow
    全站熱搜

    za90zawfqi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()